LOST

Ahora, siempre, antes , después, futuro , pasado, presente,......la verdad ¿el tiempo existe?

jueves, 18 de mayo de 2006

nineta

Hola nineta avui t’espero, d’esperar-te sempre tota la tarda
senzillament perquè estic boig per tu i per estar sense tu millor sol
I com no podria estar boig per tu, si tu m’omples, m’omples tot
somnio amb tu, penso en tu i vius en el meu cervell.
Avui ja no puc passar sense tu , estic enganxat a tu.
Et necessito per viure, per respirar, per gaudir de tu, per dependre de tu.
Aixeco les meves mans las poso cara al vent i el xiulet em parla de tu,
Em diu que m’estimes jo li demano que et porti cap a mi.
Ets la única noia que necessito, se que tindre que lluitar per tu,
però ho intentaré amb totes les meves forces.
Se que l’únic que em queda es poder escriure’t, dir-te el que sento i no em cansaré d’escriure’t.
Ahir el meu cos tremolava al llegir-te, al sentir-te i desprès va arrencar desesperat en un crit
Avui el meu cos tremolava al llegir-te, però era diferent se que m’estimes, se que a lo millor no et tindre, però se que he de lluitar i que no tot ha de quedar en paraules.



Grimm(????)

1 Comments:

At 00:49, Blogger Alibaimor said...

He quedat impresionada i amb els pels de punta.
Espere que eixos sentiments no decaiguen ni en la distància ni en el temps.

 

Publicar un comentario

<< Home