LOST

Ahora, siempre, antes , después, futuro , pasado, presente,......la verdad ¿el tiempo existe?

martes, 18 de julio de 2006

Per a tu


Powered by Castpost

Senyals de fum, escrivint-te
Tot allò que sento
Volent que quedin per sempre.
Potser sempre, ja des de fa temps,
Segur que vas existir
I no vaig adonar-me
Ara no tinc temps de descobrir això.

I sols una idea, una acció
Pensar sempre en tu

Per que? Per a que?
Se que ets allà, tan lluny de mi
Esperant trobar-te en tot moment
Volent arribar a tu
Desitjant estar prop teu
Estic darrera la cortina
Allà on ningú em veu

I sols una idea, una acció
Pensar sempre en tu

En cap moment voler molestar-te,
Tan sols estimar-te.
Des de que vaig saber de tu,
Desitjo arribar-te.
I un altra cop aproximar-me
Com un vaixell de vela silenciòs
Esperant un altre cop la nit

I sols una idea, una acció
Pensar sempre en tu

M’enrrecordo de tu en la foscor de la nit
Aturant tota idea que m’allunya de tu
Romanent en tot allò que representes
I en cap moment deixar d’ estimar-te
Ballant amb la lluna i els estels per a què no arribi el dia
El matí que esborrarà tots aquest bells pensaments
La llum que anirà tancant tots els recons del cervell

I sols una idea, una acció
Pensar sempre en tu


grimm(2006)